کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی این استان منصوب شد

بسیج نیوز , 7 تير 1393 ساعت 8:23

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در جمع اعضای شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، خبر از تدوین بیش از ۲۰ سند راهبردی پدافند در کشور خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار غلامعلی حیدری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، به ویژه شهید مظلوم بهشتی و شهید این استان رحمن استکی، به تشریح پدافند و ضرورت توجه به آن از منظر مقام معظم رهبری پرداخت.

معاون پدافند غیرعامل کشور، با تعریف اصطلاحات پدافند، گفت: پدافند عامل دفاع مسلحانه در برابر تهدیدات است در حالی که پدافند غیرعامل دفاع غیر مسلحانه در برابر تهدیدات بسیار فراگیر که منحصر به عرصه‌ای خاص نیست قلمداد می‌شود.

سردار حیدری، افزود: هم اکنون ۳۰ کشور از ساختار پدافند سایبری برخوردار هستند و دنیا به صورت جدی به بحث پدافند توجه دارد و پرداختن به آن تنها مختص کشور ایران نیست.

وی، از تدوین بیش از ۲۰ سند راهبردی پدافند در کشور خبر داد و بر لزوم استفاده از پدافند در طرح‎های آینده توسعه‌ای کشور تاکید کرد.

سردار حیدری، تاکید کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه، تمام تاسیسات با اولویت بندی در راستای استحکام بخشی در برابر تهدیدات باید از طرح جامع پدافند برخوردار شوند.

وی، نهادینه شدن فرهنگ پدافند در کشور را ضرورتی برای مصون سازی کشور دانست و ادامه داد: مستحکم سازی درونی و وحدت و همبستگی به عنوان یکی از راهبردهای پدافند از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید از سوی مسئولان با اهتمام ویژه دنبال شود.

در این نشست با حکمی از سوی سرلشگر بسیجی دکتر سیدحسن فیروز آبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور؛ قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی این استان منصوب شد.

انتهای پیام /


کد مطلب: 15588

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15588/استاندار-چهارمحال-بختیاری-عنوان-فرمانده-قرارگاه-پدافند-زیستی-این-استان-منصوب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir